اغلب غرفه داران خانم با پوششی نامناسب و آرایش های عجیب و غریب و چه بسا حیرت انگیز مشغول معرفی محصولات شرکت مربوطه بودند . تا جایی که بسیاری از بازدید کنندگان به جای آشنایی با محصولات غرفه بیشتر مشغول تماشای غرفه و گفت و گو با غرفه داران بودند به طوری که در مقابل هر غرفه ای که ظاهر غرفه دارن آن نامناسب تر و غیر عادی تر بود جمعیت بیشتری از آقایان اطراف این غرفه تجمع می کردند .
پانزدهمین نمابشگاه بین المللی الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران الکامپ در حالی برگزار شد که با حاشیه ها و اما و اگرهای بسیاری روبرو بود .
به گزارش خبرگزاری زنان ایران "ایونا" ، این نمایشگاه که با هدف معرفی آخرین دست آوردهای تولیدی فن آوری با حضور ۶۰۰ غرفه داخلی و خارجی برگزار شد ، اما ظاهرا تنها به این موضوع اکتفا نشده و در کنار آن آخرین دست آوردهای مد و لباس غرفه داران نیز به نمایش گذاشته شد .
مشاهدات خبرنگار ایونا از نمایشگاه بین المللی بر این اساس است که اغلب غرفه داران خانم با پوششی نامناسب و آرایش های عجیب و غریب و چه بسا حیرت انگیز مشغول معرفی محصولات شرکت مربوطه بودند . تا جایی که بسیاری از بازدید کنندگان به جای آشنایی با محصولات غرفه بیشتر مشغول تماشای غرفه و گفت و گو با غرفه داران بودند به طوری که در مقابل هر غرفه ای که ظاهر غرفه دارن آن نامناسب تر و غیر عادی تر بود جمعیت بیشتری از آقایان اطراف این غرفه تجمع می کردند .
روی دیگر سکه هم آقایان غرفه داری بودند که از لحاظ پوشش نامناسب ظاهری دست کمی از خانم ها نداشتند .
اما با نبود پوشش اسلامی و رسمی در ظاهر این غرفه دارن که با اتیکت فروشنده اطلاع رسانی می کردند این سوال در ذهن ایجاد می شود که براستی چه تعداد از جوانان از این نمایشگاه به عنوان یک محل دائمی ، شناخته شده و ارائه دهنده آثار فرهنگی بازدید و از این افراد الگو برداری می کنند .
حسنی نژاد مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی تهران در گفتگو با خبرنگار ایونا ضمن تکذیب این موضوع و با بیان اینکه این نوع حجاب پدیده خاص این محل نیست گفت : ما به تمام غرفه داران در خصوص رعایت نوع پوشش اطلاع رسانی کردیم و مسئولان حراست نیز با نظارت کافی بر وضعیت غرفه داران در صورت مشاهده هر نوع تخلف ابتدا تذکر و در مراحل بعد خاموشی برق غرفه و در نهایت غرفه مربوطه را تعطیل می کردند .
وی با انتقاد از این که چرا ما همیشه زیر ذره بین انتقاد رسانه و مطبوعات هستیم گفت : ما نمی توانیم غرفه داران را کاملا محدود به یک نوع پوشش یا حجاب خاص بکنیم .
اما همچنان این سوال بی پاسخ می ماند که آیا تبلیغ پوشش درست حجاب تنها محدود به انعکاس بعد فرهنگی آن و امر به معروف و نهی از منکر می شود و آیا این نوع مکان های رسمی با نظارت ضعیف مسئولان نمی تواند الگوی نامناسبی برا ی ترویج بد حجابی در دختران و پسران جوان باشد !
پانزدهمین نمابشگاه بین المللی الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران الکامپ در حالی برگزار شد که با حاشیه ها و اما و اگرهای بسیاری روبرو بود .
به گزارش خبرگزاری زنان ایران "ایونا" ، این نمایشگاه که با هدف معرفی آخرین دست آوردهای تولیدی فن آوری با حضور ۶۰۰ غرفه داخلی و خارجی برگزار شد ، اما ظاهرا تنها به این موضوع اکتفا نشده و در کنار آن آخرین دست آوردهای مد و لباس غرفه داران نیز به نمایش گذاشته شد .
مشاهدات خبرنگار ایونا از نمایشگاه بین المللی بر این اساس است که اغلب غرفه داران خانم با پوششی نامناسب و آرایش های عجیب و غریب و چه بسا حیرت انگیز مشغول معرفی محصولات شرکت مربوطه بودند . تا جایی که بسیاری از بازدید کنندگان به جای آشنایی با محصولات غرفه بیشتر مشغول تماشای غرفه و گفت و گو با غرفه داران بودند به طوری که در مقابل هر غرفه ای که ظاهر غرفه دارن آن نامناسب تر و غیر عادی تر بود جمعیت بیشتری از آقایان اطراف این غرفه تجمع می کردند .
روی دیگر سکه هم آقایان غرفه داری بودند که از لحاظ پوشش نامناسب ظاهری دست کمی از خانم ها نداشتند .
اما با نبود پوشش اسلامی و رسمی در ظاهر این غرفه دارن که با اتیکت فروشنده اطلاع رسانی می کردند این سوال در ذهن ایجاد می شود که براستی چه تعداد از جوانان از این نمایشگاه به عنوان یک محل دائمی ، شناخته شده و ارائه دهنده آثار فرهنگی بازدید و از این افراد الگو برداری می کنند .
حسنی نژاد مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی تهران در گفتگو با خبرنگار ایونا ضمن تکذیب این موضوع و با بیان اینکه این نوع حجاب پدیده خاص این محل نیست گفت : ما به تمام غرفه داران در خصوص رعایت نوع پوشش اطلاع رسانی کردیم و مسئولان حراست نیز با نظارت کافی بر وضعیت غرفه داران در صورت مشاهده هر نوع تخلف ابتدا تذکر و در مراحل بعد خاموشی برق غرفه و در نهایت غرفه مربوطه را تعطیل می کردند .
وی با انتقاد از این که چرا ما همیشه زیر ذره بین انتقاد رسانه و مطبوعات هستیم گفت : ما نمی توانیم غرفه داران را کاملا محدود به یک نوع پوشش یا حجاب خاص بکنیم .
اما همچنان این سوال بی پاسخ می ماند که آیا تبلیغ پوشش درست حجاب تنها محدود به انعکاس بعد فرهنگی آن و امر به معروف و نهی از منکر می شود و آیا این نوع مکان های رسمی با نظارت ضعیف مسئولان نمی تواند الگوی نامناسبی برا ی ترویج بد حجابی در دختران و پسران جوان باشد !